blog.e-perfumy.sklep.pl



wrednybabsztyl szczery nick

beasteast6.wordpress.com

[~Polak_z_Tatr] Selavi //tone
[~wedkarZ] //spi
[Czesia_] Spod_Stolu, I to, I to… prawda leży po środku :D
[Spod_Stolu] Czesia_ :D jak zawsze
[zllla] i włączyło mie się ziewanie
[zllla] mnie
[~gorsza_strona_anioła] teraz?
[~Polak_z_Tatr] //dukki
[~wedkarZ] //xmucha
[zllla] co chwile ziewam
[Czesia_] Spod_Stolu, pewne rzeczy pozostają niezmienione :)
[~gorsza_strona_anioła] to kładź się :-)
[voltas] zllla ale wiesz z czego bierze sie ziewanie //mysli
[zllla] ~wedkarZ a Ty czemu na tyldzie ?
[voltas] witam wszystkich milo :)
[zllla] voltas nie wiem, czesc
[Czesia_] zllla, mi też //ziew a dopiero początek pracy :(
[~wedkarZ] zllla nie moge wejsc na stalce //wrr
[voltas] zllla ja Ci tego nie powiem ;)
[zllla] Maniutek //wrzask ukradli Ci nicka
[voltas] bo sa swieta :D
[~wedkarZ] //szloch
[zllla] a zaraz sie położe
[zllla] kurde SKS jak nic
[Spod_Stolu] Czesia_ no nie wiem, tyłek możesz mieć większy za kilka lat //mysli :D
[MarciniKam] jj
[Czesia_] voltas //ello
[~gorsza_strona_anioła] eee, zmęczenie materiału
[voltas] Czesia_ hej :)
[zllla] zaglądniesz jutro ?
[~gorsza_strona_anioła] pewnie tak
[~gorsza_strona_anioła] daj znać, na kawę wejdę
[zllla] to na sms czekam
[~Polak_z_Tatr] ide poczytam „AKWARIUM ” taka kniszka //ksiazka
[~gorsza_strona_anioła] //wrzask
[zllla] ale nie takiego jak dzis //wrzask
[~Polak_z_Tatr] //rybki
[~gorsza_strona_anioła] no ok :D dłuższego napiszę
[zllla] ok to ja dam znac
[~wedkarZ] //wrr
[Iskierka_] po co //pytanie
[~gorsza_strona_anioła] dobra
[Czesia_] Spod_Stolu, kto wie jak to będzie :)
[MarciniKam] mam isc ?
[Iskierka_] //lol
[cien_jego] //mysli …
[~wedkarZ] //xmucha
[zllla] domyslam się że ok 6 nie wstaniesz na kawe //wrzask
[Spod_Stolu] Czesia_ nikt :)
[~Polak_z_Tatr] //wino
[Czesia_] zw
[Iskierka_] pomalowales//pytanie
[~gorsza_strona_anioła] no i Cię zaskoczę, zawsze gdy mam wolne wstaję o …
[marecki_] Iskierka_ //lapka
[Iskierka_] marecki_ witaj //haha
[MarciniKam] nie
[zllla] //ooo o
[~gorsza_strona_anioła] 5:45 //wrzask
[Iskierka_] //ooo
[~Polak_z_Tatr] //jezor1
[Iskierka_] a ja moge//pytanie
[MarciniKam] czekam az ty pomalujesz
[zllla] //szloch
[Iskierka_] //lol
[Iskierka_] z/w
[MarciniKam] a przy okazji
[~wredny_babsztyl] //mysli
[~gorsza_strona_anioła] dzisiaj ciut dłużej, do 6:05 spałam //depresja
[zllla] wypas normalnie
[krzysiek_33] siedze tu 3 godziny i nic
[~Polak_z_Tatr] dowidzenia…
[~gorsza_strona_anioła] ale widzisz, o 7:15 miałam okno umyte :D
[Spod_Stolu] ~wredny_babsztyl szczery nick //boss



Tags: , ,