Posts Tagged ‘Chociaz’

Każde słowo rozczula…

czwartek, Maj 26th, 2016

[st_misio] Donatella dobry //hehe
[Donatella] marecki_:)
[Warrior_Angel] //wazniak
[anusia168] tak
[anusia168] ale
[anusia168] ech
[Donatella] st_misio:)
[WrednaFrancowataCzatowaMalpa__] suche_stringi_na_dnie_morza lece
[Warrior_Angel] I tak jest… //wazniak
[przechodzilam_i_jestem] TenPrzedKtorymMamaCieOstrzegala tez mu gratulowalam //lol
[chetny_do_rozmowy] no i temat zmkniety
[WrednaFrancowataCzatowaMalpa__] spac //szloch
[anusia168] no ok
[diablica70] st_misio więc cmoknij mnie w d….. w dłoń //hehe i bedzie ok //oczko
[chetny_do_rozmowy] bede jak sie da najszybciej
[suche_stringi_na_dnie_morza] WrednaFrancowataCzatowaMalpa__ juz? //szlch
[suche_stringi_na_dnie_morza] //szloch *
[Donatella] diablica70 :*:*
[Warrior_Angel] Dobra, napije się… //mysli //hehe
[WrednaFrancowataCzatowaMalpa__] suche_stringi_na_dnie_morza boli mnie zoladek :/
[suche_stringi_na_dnie_morza] WrednaFrancowataCzatowaMalpa__ mhm :/
[diablica70] Warrior_Angel //oczko tymbusia //pytanie //hehe
[suche_stringi_na_dnie_morza] //wrzask
[~Orany] prrrrrrrrrrrrrrr
[diablica70] suche_stringi_na_dnie_morza //hehe//cmok//hehe
[Warrior_Angel] Piwka… //panda
[anusia168] ale prześpisz się najpierw
[st_misio] diablica70 w sam srodek myslisz ze trafie //oczko du… dloni //hehe
[~Orany] uj ale sie sfajdałem
[WrednaFrancowataCzatowaMalpa__] suche_stringi_na_dnie_morza dzisiaj sie nie nadaje
[Warrior_Angel] Nie mam Tymbusia… //zal
[WrednaFrancowataCzatowaMalpa__] do rozmowy wybacz :(
[suche_stringi_na_dnie_morza] diablica70 no w koncu //ooo
[Warrior_Angel] //buu
[diablica70] Warrior_Angel //umm , i po co ci to //ooo
[suche_stringi_na_dnie_morza] WrednaFrancowataCzatowaMalpa__ wybaczam //yeti
[chetny_do_rozmowy] tak… wroce do domu, przespie sie, cos zjem i jade
[WrednaFrancowataCzatowaMalpa__] //yeti dzieki
[Warrior_Angel] //haha
[diablica70] st_misio ja dzis nie myślę , więc rob co chcesz //hehe
[~gdzies_tam] //muzyka
[suche_stringi_na_dnie_morza] WrednaFrancowataCzatowaMalpa__ :D
[TenPrzedKtorymMamaCieOstrzegala] przechodzilam_i_jestem Ale imię chociaż znasz już //pytanie //lol
[diablica70] Nellka_ //tuba jak sie czujesz //pytanie //pytanie
[WrednaFrancowataCzatowaMalpa__] suche_stringi_na_dnie_morza ;)
[Warrior_Angel] Otwieram czat… //muzyka
[Nellka_] Iwonka …. znośnie ….dziekuję -))
[przechodzilam_i_jestem] TenPrzedKtorymMamaCieOstrzegala po co //lol
[st_misio] diablica70 to mowisz dzis bedzie bez oporow //oczko zaczyna mi sie podobac Twoja umyslowa praca //hehe
[anusia168] no ok
[diablica70] Warrior_Angel //hehe
[krzysiek_33] szukam dziewczyny do pogadania na priv
[Warrior_Angel] Każde słowo rozczula… //muzyka //ooo

Łezko, Dobry Wieczór

czwartek, Maj 26th, 2016

[~Kokoro] //usmieszek gwiozdka teZ siem pszyda
[Nellka_] yhyyy … //szloch
[~Niepokorny_solo___] Re witam…
[anusia168] //ooo
[suche_stringi_na_dnie_morza] WrednaFrancowataCzatowaMalpa__ :*
[Selavi] //xluzak
[anusia168] nie
[Nellka_] syndrom blondi -))
[~Codzień_wyjmij_komuś_1_CIERŃ] Kult – „WIDZIAŁEM – jeździli po sobie czoł gami – widziałem – grozili sobie k a r a b in a m i „
[Warrior_Angel] //haha
[Nellka_] ahahahahah
[chetny_do_rozmowy] //haha
[~Niepokorny_solo___] chyba się ciut zagalopowałem…
[opeek] //mysli //muzyka …
[Nellka_] jak czoł gami ….. to i kara binami ….
[~Kokoro] ~Kręconowłosa em – to co pogawEdzimy se tuke oZdziebko – czy masz juZ pietra ??
[~Kokoro] tukej*
[Selavi] jak trzeba mieć zryty beret żeby co „chwila”zmieniać niczek
[Selavi] no yba się ma po temu interes
[~Codzień_wyjmij_komuś_1_CIERŃ] Kult – „WIDZIAŁEM – jeździli po sobie czoł gami – widziałem – grozili sobie k a r a b in a m i „
[Nellka_] Selavi …albo dużo nicków -))
[anusia168] a co do wyjazdu
[chetny_do_rozmowy] nom//pytanie
[anusia168] to dopiero w nd sie dowiem ?
[Selavi] po co //mysli
[~Kręconowłosa] chlopcze jakbym miala pietra to by mnie tu nie było ;P
[Nellka_] Norbercie //rere
[st_misio] Nellka_ //rere //haha
[Nellka_] st_misio //rere
[chetny_do_rozmowy] nie koniecznie
[chetny_do_rozmowy] jest raczej mozliwy
[~Kokoro] ~Kręconowłosa o to siE chwali, dzielna odwaZna dziewuszka … Tyy – a te loczki to se sama krEciLaS ??
[anusia168] no taką nadzieję mam
[~Niepokorny_solo___] a jednak…
[anusia168] nie na darmo przegląd robiłeś //jezyk
[~Codzień_wyjmij_komuś_1_CIERŃ] Kult – „WIDZIAŁEM – wyrywali sobie ścierwo zębami „
[Nellka_] co jednak?
[~Kręconowłosa] taaaaaa juz w brzuchu mamy :D
[~Niepokorny_solo___] miło,i kiss za spostrzegawczośc…
[Nellka_] buziak -))
[Nellka_] masz już podłączone głośniki?
[Nellka_] czy gdzie tam?
[~Kokoro] ~Kręconowłosa a to byLa „przenoSnia” chciaLaS powiedzieC Ze masz od urodzenia – Tyyy – a co siE staLo Ze Ci te wLosy pozakrEcaLo ??
[chetny_do_rozmowy] no tak… 300zł zainwestowalem
[~Niepokorny_solo___] jestem ciekaw czy chociaż przez chwilkę podjełaś zastanowienie…
[~Niepokorny_solo___] nie nie mam
[Nellka_] //szloch
[~ZapachCzereśni] wypas
[anusia168] i tak musiałeś to zrobić… przynajmniej motywacja była
[chetny_do_rozmowy] nie
[Nellka_] prawdę mówiąc ….. nie miałam czasu pomysleć … miałam troche pracy …..
[chetny_do_rozmowy] robilem z innych powodo
[chetny_do_rozmowy] w
[much_too_lazy] czesc
[much_too_lazy] czesc nell
[much_too_lazy] czesc mrcin
[anusia168] yhy //ooo
[much_too_lazy] a
[Nellka_] cześć Ania -))
[MarciniKam] belka //yyy //ello
[Nellka_] lezka00 //xcalus //rosa -))
[~Niepokorny_solo___] wiem ,że muzyka łączy myśli i koi przestrzeń zmysłów,niestety siedzę tym razem w kompletnej ciszy…
[agnieszka2929] MarciniKam //hehe
[much_too_lazy] sam jestes belka //len
[~Kręconowłosa] tak mam takie naturalne :P
[MarciniKam] //hehe
[Nellka_] dlaczego nie podłączyłes?
[~Kręconowłosa] coś nie pasuje? ;P
[Warrior_Angel] Łezko, Dobry Wieczór //xcalus ;-)

te kable masz samojezdne

środa, Styczeń 6th, 2016

[goscNo1] //smajl
[anusia168] nie piję
[Warrior_Angel] lezka00 Dziękuję, i wzajemnie życzę wszystkiego Dobrego w tym nowym roku //haha
[~gorsza_strona_anioła] zanim Ona się wychyli ja pójdę //mysli
[Warrior_Angel] Marcin //graba Cześć //hehe
[lezka00] dzieki
[Warrior_Angel] Pewno, nosek trzyma w papierach… ;-) ))
[~gorsza_strona_anioła] pewnie tak :-) )
[Dave_] o 15 uciekam //mysli
[lezka00] AwoKado__ ello //hehe wisielcu
[brillance_] dość widzenia …
[~Jadzia] Dzień dobry :)
[Intrygujacy_Muchomor] witam wszystkich //lapka
[lezka00] czesc grzybie
[Intrygujacy_Muchomor] hej lezka00
[MamDosycKobiet] iwonka26 jak dzien ? :D
[AwoKado__] lezko //cmok w poliko :D na 2016 jj :D
[Intrygujacy_Muchomor] pogada ktoś //priv1
[Warrior_Angel] //mysli
[AwoKado__] wisielec mowi jj
[anusia168] //len
[lezka00] AwoKado__ //koniak cyk??
[lezka00] //hehe
[MarciniKam] //mysli
[iwonka26] jj
[anusia168] ?
[rzeczy] //s_ziewam
[lezka00] Tobie rowniez AwoKado__ wszystkiego naj //luzak
[MarciniKam] nie len sie
[iwonka26] MamDosycKobiet dziekuję. Mroźno :)
[anusia168] grzeję się
[lezka00] iwonka26 //xcalus //koniak wszystkiego naj
[MarciniKam] //ooo
[MarciniKam] sama ?
[MarciniKam] jak ?
[MarciniKam] albo nie
[MarciniKam] lepiej nie mow
[MarciniKam] //szloch
[oceane] pobawi sie i Cie zostawi
[anusia168] goopol
[MarciniKam] //hehe
[~gorsza_strona_anioła] //mysli później zajrzę
[zllla] //usta //hehe
[MamDosycKobiet] iwonka26 nie jestes zbyt rozmowna :D
[~gorsza_strona_anioła] o masz :D //usta
[lezka00] zllla //ello
[oceane] piana kipi na pokoj
[~gorsza_strona_anioła] mam dymy, rodzinka przyszła do mnie :/
[zllla] Ciebie to mam wiem //wazniak
[zllla] lezka00 hej //lapka
[zllla] osz cholera
[MarciniKam] ale chociaz jedna rzecz
[MarciniKam] co mnie cieszy
[MarciniKam] piszesz cos
[MarciniKam] a nie siedzisz
[oceane] zaraz jej przejdzie
[~gorsza_strona_anioła] a w ogóle muszę iść bo kable przyjeżdżają :-)
[MarciniKam] i tylko patrzysz
[~gorsza_strona_anioła] powyzywali mnie, kuratorem postraszyli i poszli
[zllla] //wrzask Ciebie ??
[~gorsza_strona_anioła] tak
[anusia168] staram się głowę zająć
[Dave_] //papa zawijam się do później
[zllla] Ty to są chorzy ludzie
[Porozmawiam_z_Dziewica] iwonka26 //cmok wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
[anusia168] Dave_ //papa
[MarciniKam] michal //papa
[oceane] uciec zawsze
[~gorsza_strona_anioła] a wszystko podobno zaczęło się od kota //wrzask
[MarciniKam] no i dobrze
[~gorsza_strona_anioła] olać :D
[MarciniKam] najlepiej nie myslec
[MarciniKam] //haha
[oceane] kota
[zllla] opowiesz, wiem wiem olac
[zllla] te kable masz samojezdne //zaskoczony

puchatka az tak?…

środa, Lipiec 3rd, 2013

[Wintersun] ~towarzyska mrrr :D
[~fajna32] prvr]]]
[MARJUSZ291] //mysli
[gringo_wsrod_dzikich_plemion] ~alfa__ bo sie cieszysz, ze mnie spotkalas :D
[~gadzik] raz sie udało sudoku.
[Ponury_] podobno mamy zagwarantowana przez konstytucje wolnosc slowa niby co nie
[~ON__24___] //ziew
[~towarzyska] Wintersun //rumieniec //s_oczko
[Uwaga_Gryze] lazur_nieba1 Ooooo moja droga, to jeszcze uważniej trzeba wybierać ! Najważniejszy członek rodziny przeciez w końcu :D przyszła gwiazda internetu !
[Ancymon_] Czerwona_roza_34 //poducha //poducha //poducha //poducha .. wiecej nie mam //hehe
[Uwaga_Gryze] ~alfa__ Aaaa no widzisz :) nie ma to jak spec !
[Czerwona_roza_34] Ancymon_ ..Dziekuję..:)
[yafa] //blysk
[samurajka] krzacze,aż mam wypieki //hehe
[Wintersun] ~towarzyska :D
[~Marta26] :)
[~alfa__] bo nie ukrywam , fakt :D ze sie ciesze ze Cie widze :D gringo_wsrod_dzikich_plemion
[~towarzyska] //hehe //hehe
[Ponury_] czy nie
[lazur_nieba1] Uwaga_Gryze ;( buhahaah
[puchatka] Ancymon_ siegniemy razem dna :D
[~gadzik] Zrobię to dla wassss.
[Czerwona_roza_34] net szwankuje jak zwykle..
[cronos] samurajka widzimy
[empatyczna___] o NIBY tak hahaha ale my chyba oboje sie ujowo wyrazilismy
[~karolek_warszawa] //priv2 mazowieckie
[Wintersun] ide w kime :D
[Aleksandraaa] //priv2
[lazur_nieba1] ~a_ja_na_to_jak_na_lato //lapka :D
[Ancymon_] samurajka weż sie chociaż wody napij…. //hehe
[cronos] Wintersun idziesz w kima ? :D
[~alfa__] Uwaga_Gryze nawwet mi nie mów //wrzask On jest po prostu THE BEST
[zonaty30_Szuka_fajnej] zapraszam na //priv2
[~towarzyska] //noc //s_ziewam
[cronos] Wintersun głęboko mierzysz :D
[Elii333] //mysli
[Wintersun] cronos tak do korei jade :D
[samurajka] Ancymon_ dziękuję w ustach mi zaschło
[~gadzik] ty nie przepadamy za soba ,a le Ola i dziecko , po co mają się martwić.
[~lukasz01923312] i co nikt nie popisze?
[Ponury_] no jezeli dane slowo jest w naszym jezyku to chyba mozemy go uzywac
[~lukasz01923312] :( :(:(
[Ancymon_] puchatka az tak?… //hehe

Emika Professional Loving

poniedziałek, Marzec 11th, 2013

[bellatrix_l] ~Cream …. co jest //pytanie ?
[Nellka_] -))
[~piórko] czytelnik__ moge dac Ci cos rownie ladnego do posluchania
[~Pan_Ktoś] bellatrix_l za ciężko ma
[~Chłopak26] kto pogada ?
[bellatrix_l] ta, szafa z pawlaczem od razu
[on37_Krakow] //mysli
[gringo_wsrod_dzikich_plemion] loka – widzialem ciebie //muzyka :D
[czytelnik__] Bajor : ogrzej mnie //muzyka
[kejt38] //hehe
[~ewa_] //mysli
[~piórko] OazaSpokoju i bede pil CIe do dna
[~niunia] siemanoooooooooooooooooooo
[~pawel_starachowice] //priv2
[bellatrix_l] ~Pan_Ktoś nie
[~ewa_] //ziew
[~kuba32] siwaaga no cóż, taki ze mnie normalny, poważniak…;)P
[~technoboy] //piersi //priv2
[Marrcin32] samotna7 bym cię poderwał, ale nie wiem, czy mogę
[zynth] poniewierasz
[Incubus] //muzyka //len
[~technoboy] //priv2 //piersi //polska
[~technoboy] //priv2 //piersi //polska
[OazaSpokoju] piorko //hehe
[bellatrix_l] ~Cream //tuba
[zynth] ma godnosc
[Zawiedziony_37] Witam wszystkich
[~On_M36] Pogawędzi jakaś ciekawa kobitka?
[ESCEO] //mysli
[~zamiast_] sprawdzam..czujność..Twoją: )
[gringo_wsrod_dzikich_plemion] a propos picia :D
[~technoboy] //priv2 //piersi //polska //brzuszek
[zynth] //hehe
[~Klaudia18] szukam samotny_uk
[samotna7] Marrcin32 ufff //lol Chociaz jeden lubi moje samonośne //oczko
[czytelnik__] piórko proszę
[gringo_wsrod_dzikich_plemion] liu piang :D
[kejt38] Zawedziony_37 witaj
[~piórko] OazaSpokoju piekny utwor
[Marrcin32] samotna7 cholernie lubi
[~ewa_] //mysli
[Banxy] Zapraszam Panie na priVa.. //priv2 kam.
[~zamiast_] „piekący bó rozwierca kazdą mysl” //muzyka
[Zawiedziony_37] kejt38 witam
[~ulotna_kochanica] //ziew hej !!
[OazaSpokoju] piorko cudny …
[~Marcin29] //priv2 //polska
[zynth] brawo
[~Pan_Ktoś] //mysli
[~ewa_] //mysli
[czytelnik__] bym nie zmoczył stóp //muzyka bym nie zbrodził nóg
[~Kami] //muzyka //len
[~piórko] OazaSpokoju i jego dykcja
[~kuba32] siemka ulotna…;)
[OazaSpokoju] uwielbiam poezje spiewana
[Incubus] Emika – Professional Loving //muzyka