MarciniKam wysadz Iskierka

Maj 26th, 2016
[Iskierka_] //lol[Czesia_] zarost_i_koszula, no dobrze, skoro tylko i aż ciastko, to przeboleję tę pokutę :)[MarciniKam]...



Iskierka nie udawaj

Maj 26th, 2016
[Czesia_] zarost_i_koszula, nie zauważyłam //panda :D[st_misio] jj //mysli[chili3] no to badz ostrozny :D[zarost_i_koszula] Czesia_...


www.roxi.eu.org

na taka co pisze do Ciebie

Maj 26th, 2016
[suche_stringi_na_dnie_morza] oskubany_z_uczuc film wystarczy //ello //lol[Kaja___] ale ja wredna jestem //buu[~wedkarZ] //xmucha[BrzydkaNiczyja]...



kobieta a eyglada mi na faceta

Maj 26th, 2016
[suche_stringi_na_dnie_morza] a tu lipa //wrzask[BrzydkaNiczyja] oskubany_z_uczuc na polsacie leci ;)[~greg]...



jeszcze zeby cos bylo ciekawego

Maj 26th, 2016
[Kaja___] ~Narcyz___ a to my już na "Pani" //mysli[BrzydkaNiczyja] odpowiedz szkocie[suche_stringi_na_dnie_morza] //aaa[~wedkarZ] BrzydkaNiczyja...


grease04polo.wordpress.com

oskubanyzuczuc wlasnie nie

Maj 26th, 2016
[~wedkarZ] BrzydkaNiczyja moze bys wredna...



jak ja podrywalem to olala

Maj 26th, 2016
[BrzydkaNiczyja] marecki_ :D[Iskierka_] nie widzisz jaki ze mnie //aniolek[suche_stringi_na_dnie_morza] oskubany_z_uczuc //aaa//ooo czyli...



suchestringinadniemorza

Maj 26th, 2016
[Dziewczyna_z_Twin_Peaks] marecki_ jeszcze daleeeekooo do ok //haha[~greg] witam[MarciniKam] baranek[MarciniKam] //lol[zarost_i_koszula] Czesia_ Jak...



suchestringinadniemorza

Maj 26th, 2016
[zarost_i_koszula] Czesia_ Wiedziałem, że spodoba Ci się ten pomysł. : D[MarciniKam] ok[suche_stringi_na_dnie_morza] oskubany_z_uczuc...



DziewczynazTwinPeaks ok no dobrze

Maj 26th, 2016
[Czesia_] Warrior_Angel, ani trochę //panda[Warrior_Angel] //wrzask //hehe[marecki_] Dziewczyna_z_Twin_Peaks ale lepiec oć...



oskubanyzuczuc dzieki

Maj 26th, 2016
[MarciniKam] dzieciol[MarciniKam] //ooo[Dziewczyna_z_Twin_Peaks] ~fiśka_ mówię Ci //buu[~Codzień_wyjmij_komuś_1_cierń] sorki jak nie odpowiem,...



marecki tv oblegane przez rodziców

Maj 21st, 2016
[marecki_] ~fiśka_ //xcalus[~fiśka_] nie podrywaj pauliny, bo On ma chłopaka...



TygryseK24 a jak chwile to ok

Maj 21st, 2016
[Iskierka_] pokaz[DollDreams] a wy to nie macie co robic?[~Zamyślona34] prv[oskubany_z_uczuc] suche_stringi_na_dnie_morza //xpanda puszka sprayu...



suchestringinadniemorza witaj

Maj 21st, 2016
[DollDreams] wytrzasnal*[TygryseK24] suche_stringi_na_dnie_morza //cmok i jak widzisz jestem[marecki_] suche_stringi_na_dnie_morza...



suchestringinadniemorza

Maj 21st, 2016
[zarost_i_koszula] oj bez spacji[MarciniKam] //szloch oskubany_z_uczuc[marecki_] ~wredny_babsztyl //xcalus[~fiśka_] Jagoda //tuba wesołych i radosnych...