ojtek a ja nie wychodze

fruitlung8.wordpress.com

[ojla] //zakochany
[vanity_fair_] hhaahhah ;)
[~już_jest] buziaczek86 widzialas ? //hehe
[buziaczek86] gdzie jedziecie? //zaskoczony
[~pragnienie] ;)
[~już_jest] nie znasz się o !! //hehe
[ojla] vanity_fair_ wczoraj na sztywnym palu azji nie moglam sie skupic
[Schwarz_zu_blau1] beselbubek uwazaj bo potem moze tak juz zostac-hehe
[ojla] //buu
[ojla] ja pierdziele jaki wokalista
[topielec_zieleni] //xpanda długowłosych ehhh
[beselbubek] buziaczek86 do Jarocina i na Woodstock //lol
[buziaczek86] nie znam sie na facetach to fakt :v
[ojla] szkoda ze taki mlody
[ojla] //lol
[predator38] buziaczek86 jada na wczasy w goralskie lasy //haha
[buziaczek86] do ktorego jarocina? //ooo
[beselbubek] Schwarz_zu_blau1 spoko nie u mnie //lol
[vanity_fair_] ojla hahhaha dawno nie widzialam ale wczoraj akurat zerknelam na Romka Kostrzewskiego „lza dla cieniow minionych” ;)
[ojla] vanity_fair_ zobacz sobie
[vanity_fair_] ojla te sklady teraz powymieniane :)
[Schwarz_zu_blau1] no po jednym beselbubek//setka
[buziaczek86] do ktorego Jarocina jedziecie?? //tuba
[buziaczek86] bo sa dwa //lol
[ojla] vanity_fair_ tylko zalozyciel grupy stary
[ojla] i niesmiertelny ;)
[~już_jest] idę oglądac PSC //wazniak
[vanity_fair_] buziaczek86 ja nie jade OJla jedzie :)
[~już_jest] ciao //hehe
[buziaczek86] nie idz //wazniak
[ojla] buziaczek86 nie do jarocina a na woodstock
[~już_jest] wroce //luzak
[vanity_fair_] Jedzie na Woodstock
[Ewa9395] ~już_jest //xpapa
[buziaczek86] //buu zostan
[~już_jest] Ewa9395 pa //xpapa
[~już_jest] buziaczek86 nie //ooo
[~już_jest] ~pragnienie pa :*:*
[buziaczek86] //umm siedz
[~już_jest] buziaczek86 cześć //hehe
[buziaczek86] czesc //hehe
[ojtek] ewcia milego
[vanity_fair_] Ojla a co za rewelacje maja byc tego roku ?
[buziaczek86] ok lece cos probic //panda
[Ewa9395] ojtek wychodzisz?
[buziaczek86] //blysk
[Ewa9395] buziaczek86 //xpapa
[~pragnienie] Ryzy :*
[ojtek] ja wszedlem
[Ewa9395] ojtek a ja nie wychodze //lol



Tags: , , ,

myrgnak3fys.hatenablog.com