ojla mam sie martwic

okazja.pl.eu.org

[~norman69] buziaczek86 pobiora krew
[Twoja_Lorelei] 25 naswietlen
[Ewa9395] tak
[Lanni] : ))
[Twoja_Lorelei] bez sobot i niedziel
[Ewa9395] dokladnie
[~norman69] krew wykarze czy cos sie zle dzieje
[Twoja_Lorelei] normalka
[Ewa9395] Twoja_Lorelei nie ma jak jezdzic z mama codzienjie na naswietlania, wiec i da niej bedzie lepiej jak sie tam polozy
[Ewa9395] Nadzieja_NN //rere
[buziaczek86] w sumie ob mam wysokie //mysli po ostatnich badaniach
[Nadzieja_NN] Ewa9395 hej
[~norman69] usg rtg i inne nie wychwycą
[dubstep] Ewa9395 młoda wstała ? :
[Ewa9395] dubstep spi //lol
[buziaczek86] jutro pojde do swojego lekarza //haha
[Twoja_Lorelei] Ewa9395 a i jest pod kontrola lekarzy…
[dubstep] Ewa9395 no wiesz co ? //buu
[dubstep] Ewa9395 ja nie wiem jak to tak dalej będzie :/
[Ewa9395] Twoja_Lorelei wlasnie, juz mialam masakre jak Ja 9 dni po operacji puscili do domu’
[Twoja_Lorelei] Ewa9395 ale uwazaj na sale
[Ewa9395] dubstep poprostu masz przesrane z Nia //lol
[Twoja_Lorelei] w jakiej ja poloza
[Ewa9395] Twoja_Lorelei tzn?
[~norman69] ja wiecie kiedys z moją kolezanka Krysia jej jest mówilismy : zobaczysz , przyjdzie czas gdzie zaczniemy gadac o szumach w sercu o promocji na leki w aptece ….
[dubstep] Ewa9395 aaa daj spokój nic nie mów. Też wychowałaś córkę //wrr
[~norman69] i chyba ten czas nadszedł !!
[Twoja_Lorelei] Ewa9395 bo moze za duzo… przezyc
[Ewa9395] dubstep wylacznie ja //luzak
[Ewa9395] Twoja_Lorelei postaram sie zeby byla na sali 3 osobowej
[dubstep] Ewa9395 właśnie :
[buziaczek86] //sceptyczny
[~norman69] powiedzcie co ma do choroby ilosc ludzi na sali ?
[ojla] ~norman69 niektorzy mowia ze jak nic nie boli to trzeba sie martwic …
[~norman69] ojla heh
[Twoja_Lorelei] Ewa9395 ale chodzi o osoby na sali…
[Ewa9395] ojla mam sie martwic //ooo



Tags: , ,