www.telefonia-voip.pl.eu.org

kobiety.eu.org

oj tam, piwko tez sie wypije

telefoniavoip.eu.org

[~myszowaty] ale zwód
[Pohe] vanity_fair_ nie wiedzialem ze to cover
[MMARIKA11] albo perfekcyjna pania domu //lol
[vanity_fair_] cover cover
[vanity_fair_] to piosenka Elvisa Presleya … rownie piekna
[~Pan_Wąs] krasnale sa b. mile, ale, niestety, niepomocne
[Pohe] moze dlatego mi sie podoba ten kawałek hehe
[vanity_fair_] ja kocham ten kawalek :)
[vanity_fair_] Elvis tez byl cudny :)
[~myszowaty] tylko kawałek?
[Pohe] jesteś w mojej pamięci? //hehe
[ANTIDOTUM__kam] //buu no bo ciepło sie zrobiło na polku i jest super
[vanity_fair_] yhmmm :)
[MMARIKA11] //hehe
[MMARIKA11] niech sie zrobi cieplej na zewnatrz //ooo
[~myszowaty] vanity, jaki miałas wcześniejszy niczek?
[~Pan_Wąs] ktora z kobiet sie rozbierze dla krasnala?
[Pohe] trza będzie zaraz po jakieś zakupy skoczyć //mysli kupic wam coś? //hehe
[vanity_fair_] Pohe ja poprosze martini bianco ;)
[~myszowaty] //butelka
[MMARIKA11] a ja rum Bacardi //hehe
[~pragnienie] pff //spi jak Krasnal posprzata to bedzie nagroda
[Pohe] kobiece drinki //hehe
[~myszowaty] belbeluche kup
[Wojtus_1900] chivas z lodem
[~pragnienie] Wojtus_1900 //tak
[Pohe] wyjedzie an to, że baby mnie poslą po alkohol //oczko
[~Pan_Wąs] krasnale nie sprztaja, jedynie wylizuja ;-)
[~pragnienie] //zaskoczony
[MMARIKA11] nic samo nie wyjdzie //hehe
[~myszowaty] wejdzie ?
[~Pan_Wąs] co to seks robi z ludzi (bo przeciez nie z krasnali)
[~pragnienie] :D
[MMARIKA11] pytałeś więc napisałysmy co nam trzeba //hehe
[Pohe] tak naprawde mialem kupic czteropak krolewskiego bo szklanke Legii dają w prezencie //rumieniec
[~Pan_Wąs] na samo wspomnienie, bierze ich pragnienie
[~Pan_Wąs] ;-)
[vanity_fair_] ojej Pohe :/
[MMARIKA11] dla jednej glupiej szklanki //ooo
[~pragnienie] :D :D
[~pragnienie] Krasnal jak rymuje :D
[Pohe] MMARIKA11 a tak //hehe
[MMARIKA11] toc to chore //ooo
[MMARIKA11] //lol
[Pohe] oj tam, piwko tez sie wypije //hehe



Tags: , , ,