ja nie lubie od tylu



[Ewa9395] ~EuroGupol wodka pozniej //lol
[topielec_zieleni] //umm Julia_39 jaki sex jak ja nic nie wiem?
[Ewa9395] Julia_39 ja do niczego ja ładnie //prosze
[Julia_39] ojla ale nie ma na co patrzec
[Julia_39] ojtek *
[vanity_fair_] re dzieciaki ;)
[Julia_39] topielec_zieleni zapomnialaes juz //szloch
[Julia_39] zapomniales*
[Ewa9395] vanity_fair_ //cmok2 //rere
[vanity_fair_] Julka hej slonce :)
[vanity_fair_] Ewciu re :)
[Julia_39] vanity_fair_ hej dziecinko //oczko
[~EuroGupol] vanity.. kto kogo sledzi :) ja ciebie czy ty mnie :) )
[~onPrzystojnyMŁODSZEJ] hej hej, kto poflirtuje ?? czekam na priv //priv2 //priv2
[ojtek] nie kobiety nikt nie odgadnie
[~EuroGupol] wlasnie minuta temu wszedlem
[vanity_fair_] Euro a nie wiem ;0
[~EuroGupol] co mi kupilas? :) )
[Ewa9395] ojtek nikt //lol
[vanity_fair_] o widzisz ;)
[topielec_zieleni] //mysli Julia_39 zapomniałęm? poważnie?
[Ewa9395] topielec_zieleni wstydz sie //lol
[vanity_fair_] a nic sobie kremik i peeling enzymatyczny :/
[~EuroGupol] jeszcze nic nie widze :)
[ojtek] ale dlaczego
[topielec_zieleni] //wstyd wstydze
[vanity_fair_] no i zarcie ;)
[~EuroGupol] pasza :) )) jaka?
[buziaczek86] vanity_fair_ re //hehe
[vanity_fair_] buziaczek86 re slonce ;)
[buziaczek86] //panda
[buziaczek86] wisze?
[Ewa9395] dubstep //tuba
[lokoet] cześć ;)
[~EuroGupol] dzieki bogu :) ze wisisz :)
[topielec_zieleni] //mysli
[buziaczek86] już nie wisze //hehe
[Ewa9395] lokoet witaj
[Towarzysz07] dzieki komu? //panda
[ojtek] sa piekne i jak my wiec jakos powinno pojsc
[buziaczek86] nie wiem //panda nie znam
[fts] skad
[vanity_fair_] a ten koczkodan jest ze slonecznikiem :? ;)
[~EuroGupol] panie. panowie.. zrzutka na wieniec dla buziaczka :) )
[lokoet] ale nudy i samotność mnie sprowadza do Was :)
[Ewa9395] lokoet fajnie
[buziaczek86] Towarzysz07 //umm co chciałeś mi zrobić?
[Towarzysz07] co? //zaskoczony
[~EuroGupol] loket.. moze psa kupisz…albo kota?
[buziaczek86] od tyłu //ooo
[~EuroGupol] moze chciaz rybki? :)
[lokoet] fajne, fajnie Ewo ;)
[buziaczek86] czytałam wszystko //ooo
[Towarzysz07] ja nie lubie od tylu //panda

syntia.tk

Tags: , ,