www.perfumysklep.eu.org

ja mieszkam na podkarpaciu

month7ocelot.wordpress.com

[pokergirl] //ooo
[vanity_fair_] Ewciu przykro mi ale mam nadzieje, ze sie jej polepszy :)
[Ewa9395] unknow wypraszam sobie //wrr franca to ja jestem //buu
[Ewa9395] vanity_fair_ oby
[ojla] pokergirl //cmok
[pokergirl] ojla //cmok
[vanity_fair_] bedzie dobrze :/
[unknow] zazdrosc to pozytywna cecha, nie ma sie czego wstydzic
[vanity_fair_] musi byc :)
[Ewa9395] musi
[Ewa9395] zazdrosc jest dobra , ale w malych ilosciach
[grand25] re
[Ewa9395] grand25 //xkawa
[~Kasiulkaaa] ;)
[ojla] grand25 re
[ojtek] ojla ja ciho
[~włodek23] ej czesc
[unknow] a ten…kobiety latem powinny pyszczek na slonce wystawic, nabrac koloru zamiast sie tapetowac
[~włodek23] co tam u was ?
[~włodek23] : ) wporzadeczku wszystko ??
[~Temida] dolnoslaskie
[vanity_fair_] Niech ten Pan przy kosci nie opowiada bzdur :/
[Ewa9395] unknow nie tapetuje sie a slonca nie trawie w nadmoarze
[ojla] ojtek wlasnie cos ty taki cichutki ? ;)
[rycerz_spalonej_kielbasy] siemka wszystkim //prorok
[ojla] rycerz_spalonej_kielbasy hej
[~włodek23] pozdrowinka dla was z holandi byczki
[rycerz_spalonej_kielbasy] ojla //oczko
[ojla] ~włodek23 czesc
[ojla] byczki ? //ooo
[Ewa9395] rycerz_spalonej_kielbasy siemka
[unknow] z taka tapeta isc na randke…a wiadomo co oznacza slowo „randka”, pozniej w praniu to nie chce zejsc :/
[rycerz_spalonej_kielbasy] Ewa9395 //oczko
[ojtek] ojla nie lubie byc glosny
[~włodek23] hehe
[~włodek23] nie łąp za słowka
[ojla] a za co mam lapac na czacie ? //hehe
[unknow] za myszke
[~włodek23] ciii:)
[ojla] unknow nie mam myszki //hehe
[unknow] masz, poszukaj
[ojla] unknow wiem co mowie nie mam
[ojla] //hehe
[~włodek23] skad jestescie ?
[unknow] z czata
[pokergirl] stąd ;]
[unknow] ja jestem z internetu
[ojla] ja z wenus jak to kobieta
[~włodek23] z czata to tu urodzony ?
[unknow] tak, poczety z dwoch nickow
[MagnoliaWroc] //hehe
[ojla] ~włodek23 a co chcesz do nas przyjechac ze pytasz skad jestesmy?
[~włodek23] ostro widze
[vanity_fair_] w dzisiejszych czasach sa detergenty dzieki ktorym znikaja najtrwalsze plamy //ziew
[~włodek23] ta jechac , chyba nie pasje tu
[~asiia28] witam wszystkich
[unknow] ale one sa niezdrowe i niszcza ubrania
[ojla] ~asiia28 hejka
[ojtek] ile tych kobiet na wenus mieszka
[ojla] ojtek duzo
[Ewa9395] ja mieszkam na podkarpaciu //ooo

temper9dad.wordpress.com

Tags: ,

www.univel.pl.eu.org