oystermanx3.blog.fc2.com

haezelmnh11.wordpress.com

AAnormalny33 sama ze sobą

land0puppy.wordpress.com

[~jestemfajny] moldy, mam duzego. zapraszam
[~jestemfajny] priv
[Pola89] kurwa 115 !!!
[Ciluska79] zawsze
[Pola89] zw
[baarman] Ciluska79 to lepiej nie wchodze z Tobą w żaden zakład :D
[Wlochaty_Ziemniak] dobranoc wszystkiem
[Ciluska79] dlaczego??
[baarman] Ciluska79 skoro zawsze wygrywasz
[chetny_035] czesc
[~Facet_z_klasą] Jest jakaś chętna ze Śląska? //priv2
[Ciluska79] //s_haha
[baarman] Ciluska79 jestem z góry skazany na porażkę :P
[Ciluska79] a to chyba dobrze
[Jadwiga_Knot] – Ile waży kamień? – Stone //zalamany
[Ciluska79] dlaczego tak mowisz
[baarman] Ciluska79 dobrze ze wygrywasz czy ze ja na porażke skazany ? :P
[Ciluska79] to drogie
[Jadwiga_Knot] Porządne szkockie matki nie pozwalają swym synom chodzić do dyskoteki w zbyt krótkich spódniczkach //lol
[AAnormalny33] kto ma jointa niech da jointa
[AAnormalny33] jointa qfa bec :)
[natisa] Jadwiga_Knot //tak //lol
[Jadwiga_Knot] natisa //xtak //lol
[baarman] Ciluska79 no tak, mogłem sie domyślić :P
[~bartek3] skype
[~RealOn22] rzeszów jest ktoś?
[Jadwiga_Knot] Kobietę można poznać po jej dłoniach. Jeżeli są zaciśnięte na twoim gardle, znaczy że jest nieco zdenerwowana //lol //szloch
[Ciluska79] dlaczego jestes skazany na porazke bo nierozumiem
[baarman] Ciluska79 w zakładach
[baarman] z Tobą Ciluska79
[~a_ON_Skyp] ktos bi chetny ?
[~a_ON_Skyp] ktos bi chętny?
[Ciluska79] co bo nierozumiem
[Ciluska79] jakie zaklady
[baarman] Ciluska79 nieważne ;)
[Ciluska79] juz zrozumialam
[~a_ON_Skyp] ja skype
[Ciluska79] hahah
[Ciluska79] no wiesz taka godz to sie nbiemysli
[Jadwiga_Knot] Gdy zacząłem bawić się jej łechtaczką w trakcie gdy ssałem jej cycki… moja matka uznała, że pora przestać karmić mnie piersią //buu
[~uległy_fan_rajstop_i_kaleson] kto chetny na 20 latka na jutro od 8:30 jestem wolny z okolic miasta olesna opolskie
[baarman] Ciluska79 no wiem, tez tak mam czasem
[~uległy_fan_rajstop_i_kaleson] priv
[~szukającamiłości] Zapraszam mężczyzn na priv Zapraszam
[AAnormalny33] //piwo
[Ciluska79] nio
[~Facet_z_klasą] Jest jakaś chętna kobieta ze śląska? //priv2
[natisa] //zaskoczony
[~a_ON_Skyp] szukająca !!!
[AAnormalny33] ja zawsze agresywnie na stara wlaze
[~a_ON_Skyp] po co piszesz ze zapraszasz na priv
[~a_ON_Skyp] skoro nie akceptujesz
[adamo777] //priv2
[~jestemfajny] mlody goracy zaprasdzam na priv
[~jestemfajny] czekam mile panie
[AAnormalny33] zdechniesz
[~fotograf_modelki] //priv2 :)
[AAnormalny33] sie nie doczekasz
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] kutasek sie spuscil w dupce lalalalala //muzyka
[para_pila] para z okolic pily szuka ludzi animal
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] hej fotografie chcesz sfotografowac moja dupcie gdy schodze z kibel;ka ?/
[AAnormalny33] nie ma jak czubka udawac
[diabliczka29] Psychicznie witasie kochanie calusssssssssssssssssssssssssss
[Jadwiga_Knot] Pola89 //wrzask: Czasem… z czystej złośliwości… mówię żonie, że nie mogę otworzyć słoika, bo mnie boli głowa //szloch //zalamany
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] Geyka Diabliczka //xcalus
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] Heyka
[AAnormalny33] gejka
[AAnormalny33] :)
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] Daibliczka jak ty tu wytrzymujesz z tymi idiotami cale dnie ?
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] gejka przez przypadek
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //s_hihi
[~tomas] wiec zydowskie
[AAnormalny33] i jak mu bylo?
[~tomas] polskie to nie polski
[diabliczka29] //szloch
[~tomas] tylko zydow
[~tomas] czaty
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //sceptyczny
[~tomas] banuja polakow zydy jebane
[diabliczka29] psychicznie serce jak wieczorkiem wchodze i ciagle czekam na ciebie
[~tomas] , w koncu to polski
[AAnormalny33] :)
[~tomas] czy zydowkiej mendy czaty
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //s_hihi
[~tomas] i chuja
[AAnormalny33] tylko mi loda zrobila w przerwie
[~tomas] michnika
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] njie dziwota ze tymi zjebami to nei ma mo czym gadac
[AAnormalny33] a tak to czeka
[natisa] ~tomas wyluzuj co //ziew
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //hehe
[~tomas] bo banuja
[~tomas] \czaty
[~tomas] za to
[~tomas] wyjebac
[ANECZKA___] //ooo
[natisa] //s_zal
[ANECZKA___] //lol
[Jadwiga_Knot] Musiałem zaopiekować się dzieckiem z Afryki. Aby poczuł się jak w domu, postawiłem bieżnię przed zlewem. //szloch
[natisa] ANECZKA___ //xcalus //hehe
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] AAnormalny ktora ci zrobiła ?
[Jadwiga_Knot] nie no, dość tego, czas być poważną //umm
[ANECZKA___] natisa //xcalus :D
[AAnormalny33] diabliczka
[AAnormalny33] a tobie?
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] mi moja babcia
[AAnormalny33] ktory?
[diabliczka29] AAnormalny33 co ja znow
[AAnormalny33] nic nic
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //haha
[~a_ON_Skyp] ja
[AAnormalny33] ty cicho siedz
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] ja tylko 3 razy sie jepalem w zyciu
[AAnormalny33] jak dwoch normalnych gada
[diabliczka29] AAnormalny33 ja kocham psychicznie on wie
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] wiem wiem
[~jestemfajny] jestem posluszny ktora na priv?
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] 3 razy w burdelu
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //haha
[AAnormalny33] ja raz z gejem
[AAnormalny33] po pijaku
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] do geby za kazdy mrazem
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //usmieszek
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] ty robiles za kobiete czy on ?
[AAnormalny33] ee to wygrales
[AAnormalny33] mi raczka robil
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] mmmmm
[natisa] bosh //depresja
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] mi tez robily raczka
[AAnormalny33] balem sie mu do ryja pchac
[AAnormalny33] bo mu walilo dykta
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] ja tez sie4 balem w agencji
[baarman] natisa co ? //ooo
[natisa] baarman nic nic
[ANECZKA___] //zalamany
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] nawet hccialpem tam chodzic zeby mi tylk oreka robily
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] zeby nic nei zlapac
[natisa] taka godzina //szloch
[~znudzona] //priv2
[AAnormalny33] natisa jaka?
[baarman] natisa młoda ;D
[sebar21] //priv2
[AAnormalny33] //piwo
[AAnormalny33] o musze leciec
[natisa] jasne //ziew i pitola bez sensu
[AAnormalny33] do lodowki :)
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] //piwo
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] wczoraj sie ujebalem
[Pola89] jj
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] ze o mal onei rzygalem
[~PsychicznieChoryZoltePapiery] tak mi neidobrze było
[Pola89] //zalamany
[AAnormalny33] natisa mow z sensem
[baarman] natisa pitolenie jest niezależne od pory :D
[diabliczka29] //szloch psychicznie
[Pola89] znowu on
[AAnormalny33] nie wstydz sie
[~jestemfajny] //priv1
[procEnt1990] Czesc //rumiany //cmok2
[procEnt1990] //graba
[natisa] AAnormalny33 sama ze sobą //hehe

crookman1.wordpress.com

Tags: , , ,

www.roxilodz.pl.eu.org